برگزاری مراسم جشن سی و هفتمین بهار انقلاب در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

  به گزاش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری مراسم جشنی به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نو مرکز شهرکرد برگزار گردید.

  دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت : پیروزی این انقلاب در پی رهبری و درایت امام خمینی ( ره) و ثمره خون پاک شهدای انقلاب می باشد و دهه فجر نماد وحدت، عدالتخواهی و استقلال طلبی ملت ایران است . ایشان در ادامه افزود : انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود و یک انقلاب نو در جهان ایجاد نمود و از همه مهمتر داشتن استقلال در همه زمینه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی  و علمی از نمادهای مهم این انقلاب می باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک وگرامیداشت ایام الله دهه فجر به دو امتیاز والای انقلاب اسلامی ایران که دارا بودن رهبری الهی  و فرزانه و حضور مردم انقلابی و متدین  است اشاره نمودند.ایشان  در ادامه بیان داشت : این انقلاب در مسیر خود و بر روی ریل توسعه باشتاب رو به جلو حرکت می کند و دشمنان نظام در صدد ضربه زدن به اصل ولایت فقیه می باشند تا این انقلاب را از مسیر خود خارج کنند.

 در ادامه برنامه اجرای دکلمه ، سرود و برنامه های طنز و شاد و در پایان نیز از فعالان پژوهشی و فرهنگی دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر