مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با مشارکت پارک علم و فناوری استان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، مرکز نوآوری پیام نور مرکز شهرکرد ، با حضور دکتر پیرعلی ریس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری و دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه ، ا ساتید و دانشجویان افتتاح شد.

در این آئین دکتر آبرود با بیان اینکه ایجاد مرکز نوآوری می تواند بسترهای فعالیت برای اقتصاد مقاومتی را فراهم کند گفت : حمایت از نخبگان سبب تحولات و رونق چشمگیر در دانشگاه خواهد شد.

ایشان به توانایی اساتید و دانشجویان  دانشگاه  پیام نور استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه علاوه بر رسالت خویش در حوزه تولید دانش و تربیت نیروی انسانی ، بحث نوآوری و تجاری سازی ، ایجاد فضای کار آفرینی و نوآفرینی برای تحصیل کردگان جوان  را نیز بر عهده دارد.  

دکتر آبرود اظهار امید واری کرد با تعامل بیشتر پارک علم و فناوری  و مراکز رشد ودانشگاه ها و شکل گیری دانشگاه کار آفرین ، امکانات و منابع مورد نیاز برای فعالیت مؤثر دانشجویان ، اعضای هیأت علمی در این مراکز تأمین گردد.

در ادامه دکتر پیر علی رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری گفت : دانشگاهی که تیم قوی و مدیریت خوبی داشته باشد مشوق است و این می تواند یک نگاه دو سویه باشد که ا هداف را به تعالی برساند.

وی اظهار داشت : این زیست بوم با محوریت پارک علم وفناوری  و اشتغال یکی از دغدغه های دانشگاها است که فارغ التحصیلان دانشگاهی این انتظار را دارند و وظیفه دانشگاه این است که به این سمت حرکت کند و زمینه و بستر اشتغال را فراهم کند.

دکتر پیر علی بیان داشت : دانشگاه کار آفرین مرکز رشدی است که در آن ساختار های حمایتی لازم برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان فراهم می شود تا شرکت های فناور ، دانش محور و مشترک جدیدی را راه اندازی کنند.

ایشان به فرهنگ سازی و کار تیمی اشاره کرد و گفت : باید به سمت خلاقیت ، کسب و کار و شکوفایی برسیم و این بستر با ایجاد دفتر نوآوری که یک کار ارزشمند است میسر خواهد شد.

وی اضافه کرد : رسالت این مرکز که در نوع خود کم نظیر است ، هدایت تیم های نو آور و صاحبان ایده  و توانمند سازی آنها در جهت تولید و تجاری سازی محصولات فناورانه بود که امری مهم م تأثیر گذار در توسعه علمی این دانشگاست.

گفتنی است در این مراسم مرکز نوآوری دانشگاه پیام نور شهرکرد  به طور رسمی افتتاح گردید
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر