در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

برگزاری کارگاه آموزشی مبانی و روشهای حفظ صحت و سلامت ویژه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی  استان

با هدف ارتقا ، افزایش توانمندی و حفظ سلامت کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی استان چهار محال و بختیاری کارگاه آموزشی «مبانی و روشهای حفظ صحت و سلامت » ویژه کارکنان و کتابداران کتابخانه های عمومی استان با مشارکت دانشگاه پیام نور شهرکرد، در محل سالن شهید آوینی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ، در این کارگاه دو روزه که با حضور معاون دانشگاه پیام نو راستان ، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ، مدیران شهرستان ، کتابداران و مسؤلان کتابخانه های شهری و روستایی استان برگزار شد ، دکتر حمید رضایی معاون دانشگاه پیام نور استان ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین از آمادگی دفترآموزش های آزاد دانشگاه پیام نور استان به واسطه برخورداری از اعضای هیأت علمی متخصص در رشته های گوناگون و امکانات آموزشی متعدد جهت برگزاری کارگاه های مورد نیاز تمامی ادارات و نهادها خبر داد.

وی در ادامه  مطالبی درباره اهمیت و جایگاه ویژه کارکنان نهاد کتابخانه های عمومی و نقش آنان در ارتقاء سطح علمی مخاطبان بیان نمودند.

سپس آقای خلیلی مقدم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه گفت : برگزاری چنین کارگاه های با هدف دستیابی به اخلاق حسنه و وجود تعلق خاطر همکاران وحفظ سلامت کارکنان از اهم موارد مطرح شده در منشور اخلاقی است که امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی بیش از پیش به این مهم دست یابیم.

ایشان یکی از عوامل موفقیت هر سازمانی را نیروی انسانی  خلاق و پویا دانست و افزود : نهاد کتابخانه های استان با دارا بودن پرسنل جوان و توانمند یکی از نهاد هایی است که خدمات مطلوب و ارزشمندی را  به مجموعه مردم استان چهارمحال و بختیاری ارائه می نماید.

شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی  دو روزه مباحثی از جمله سلامت روان، اصول تغذیه سالم، طب سنتی و فیزیولوژی ورزشی و تمرینات جسمی وحرکتی در محل کار  ، توسط اساتید واعضای هیات علمی دانشگاه تدریس گردید و در پایان این دوره آموزشی با برگزاری آزمون ارزیابی دانش کارکنان شرکت کننده در کارگاه، گواهی نامه صادر گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر