<br />


حضور گسترده دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی 13 آبان

همزمان با سراسر کشور سرپرست  ، مدیران  و دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در راهپیمایی 13 آبان شرکت کردند.

 به گزارش روابط عمومی  دانشگاه ،  دکتر علیرضا آبرود سرپرست  دانشگاه پیام نور  استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره بزرگمردان نوجوانی که سیزدهم آبان را در تاریخ رقم زدند گفت: در روزی که با عنوان  روز مبارزه با استکبار نام گرفته است، جامعه دانشگاهیان  پیام نور استان در راهپیمایی سیزده آبان شرکت نمودند تا یاد و خاطره دانش آموزانی که در اعتراض به شرایط موجود به همراه دانشجویان به اعتراض پرداختند و از سوی مأموران شاهنشاهی به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

وی بیان کرد: یک سال پس از پیروزی انقلاب و ورود امام(ره) به کشور، دانشجویان پیرو خط امام(ره) تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند و پس از یک راهپیمایی، سفارت آمریکا را به تصرف خود درآوردند که امام خمینی(ره) این حرکت را انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول نامید. مجموعه این حوادث و اتفاقات تاریخی در روز سیزدهم آبان باعث شد تا این روز در تاریخ ما روزی به یاد ماندنی باشد.

دکتر آبرود گفت : در حال حاضرهمه باید برای پیشرفت کشور به یاری انقلاب بشتابند که در این میان، نقش دانش آموزان و دانشجویان در جبهه علم و دانش می تواند نقش چشمگیر و تاثیرگذاری باشد و تا زمانی که ملت بصیر و بیدارند با  وجود رهبری مقام عظمای ولایت اجازه نمی دهیم خون شهدا پایمال شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر