نشست مشترک میان دانشگاه پیام نور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهار محال و بختیاری در خصوص برگزاری دوره های آموزش های آزاد

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری، نشست مشترکی در خصوص برگزاری دوره های تخصصی آموزش های آزاد ویژه کارکنان دولت و داوطلبان آزاد با حضور معاونت، مدیران آموزش، مالی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ومعاونت آموزش و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در محل این سازمان تشکیل گردید.

     دکتر علیرضا آبرود معاون دانشگاه پیام نور استان ضمن تقدیر و تشکر از تشکیل جلسه بیان نمود: آموزش بخش اصلی و موتورتوسعه در هر کشور می باشد، ایشان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افزود: دانشگاه پیام نور دارای پتانسیل نرم افزاری و سخت افزاری و کارشناسان توانمند در زمینه اجرای برنامه های آموزشی می باشد و این قابلیت را دارد که در کلیه نقاط استان، با توجه به گستردگی و داشتن مراکز و واحدها، نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام نماید.

    دکتر آبرود با اشاره به اینکه آموزش باید با نگاه کاربردی ودر جهت تغییر در رفتار صورت پذیرد. اظهار نمود: دانشگاه پیام نوراستان دارای 50 نفر عضو علمی دکتری و بیش از 900 نفر استاد مدعو می باشد و توانایی برگزاری دوره های مجازی علاوه برمتقاضیان استانی به سایر متقاضیان در سایر استان های کشور خدمات آموزشی ارائه نماید.

     دکتر شجاعی معاونت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با استقبال از انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه پیام نور و اعلام آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت برون سپاری آموزش ها به دانشگاه پیام نور بیان نمود: سه اصل تسریع، تسهیل و معطوف به هدف بودن از اهداف این دوره ها می باشد. ایشان در ادامه افزود: آموزش نیاز مدیران و کارکنان می باشد و نباید مدیران از این موضوع احساس بی نیازی کنند. دانشگاه پیام نور با داشتن، پیشینه آموزشی این ظرفیت و توانایی را دارد با برگزاری دوره های آموزشی با محتوای خوب ، تخصصی  و متناسب با عنوان ها و سرفصل های ارائه شده در جهت آموزش اقدام نماید . ایشان در ادامه تأکید کرد: داشتن تیم بازاریاب خوب با تبلیغات مناسب و کیفیت کار مدرس و داشتن نظم در برگزاری دوره ها باعث جذب بیشترداوطلبان جهت شرکت در این دوره ها می شود.

در ادامه مقرر گردید عملیاتی شدن تفاهم نامه فوق الذکر در استان به صورت کاربردی به زودی شروع شده و از تجربیات آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این خصوص استفاده گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر