در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری

ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری  گزارش عملکرد فرهنگی دانشگاه را ارائه داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکردبرگزار شد.

در این نشست دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری و عضو شورای فرهنگ عمومی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد : یکی از رسالت ها و اهداف مهم دانشگاه در برگزاری برنامه های علمی ، فرهنگی مشارکت چشمگیر دانشجویان ، اساتید و کارکنان می باشد.

وی گفت :دانشگاه همواره  ضمن ایجاد تسهیلات لازم جهت حسن اجرای فعالیّت ها در مراکز و واحد های تابعه، نظارت و راهنمایی مشفقانه همکاران ارجمند و دانشجویان عزیز را همیشه در سرلوحه کار خود قرار داده است .

  دکتر آبرود با اشاره به پیشرفت های چشمگیر دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در حوزه های فرهنگی بیان داشت : دانشگاه ها از مراکز مرجع و فرهنگ ساز در جامعه هستند و باید نقش فعالی در حوزه پاسداشت گنجینه ها و تکریم نمادهای فرهنگی ایفا نمایند.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور معاونت سیاسی امنیتی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در دفتر امام جمعه شهرکرد  برگزار گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر