<br />

فراخوان ثبت نام دومین دوره جشنواره ایده سبز کوه

دومین جشنواره ایده سبزه کوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پدیده و جلب و هدایت سرمایه گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش بنیان در آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

این جشنواره با شعار هدایت ، مهارت و حمایت ، در سال اقتصاد مقاومتی ف تولید و اشتغال ، با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در دو محور شامل (( بحران آب ، گرشگری ، فناوری اطلاعات ، رسانه ملی و فضای مجازی )) در بخش اختصاصی (( کشاورزی و محیط زیست ، مدیریت و برنامه ریزی ، علوم پایه و فنی مهندسی ، مدیریت شهری ، علوم انسانی و علوم پزشکی )) در بخش عمومی ف برگزار خواهد شد.

جشنواره ایده سبز کوه در دو بخش آزاد و دانش آموزی برگزار می گردد ، ضمنأ معرفی ایده های برتر دانش آموزی در هفته پژوهش و فناوری و اعلام نتایج نهایی جشنواره در هفته فجر می باشد ، همچنین برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل  ، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار خواهند شد.

علاقه مندان از تاریخ 1 آبان ماه تا 30 آبان ماه 96 فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایده سبز کوه به نشانی Sabzkhoohchb.ir  میتوانند ایده های خود را در سامانه ثبت کنند.   

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر