دیدار سرپرست و معاون دانشگاه پیام نور استان با معاون عمرانی استانداری استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری ، سرپرست و معاون دانشگاه با معاون عمرانی استانداری دیدار نمودند.

  دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور در سال گذشته بیان نمود : دانشگاه پیام نور در سال گذشته با تلاش و همت همه بخش ها و مدیریت ها توانست موفقیت های بسیار خوبی کسب نماید و در بیشتر مسابقات و  برنامه های کشوری موفق به کسب رتبه برتر در میان سایر دانشگاه های پیام نور کشور شد . ایشان در ادامه تصریح کرد : با توجه به سیاست سازمان مرکزی دانشگاه و تعیین بودجه سال جاری براساس درآمدهای دانشگاه  انتظار می رود که با ایجاد تعامل بیشتر میان دانشگاه واستانداری و سایرادارات استان در پیشرفت دانشگاه ، آموزش و فرهنگ استان قدم برداریم .

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و قول مساعد وکمک از سوی مهندس امیری معاون عمرانی استاندار مبنی بر تخصیص اعتبار و کمکهای عمرانی ماده 180 استانداری به دانشگاه ، افزود : می توان از این طریق به بخشهای آموزشی جهت توسعه فیزیکی و عمرانی دانشگاه کمک نمود . و از سوی این معاونت قول مساعدت و کمک به دانشگاه در زمینه کمک عمرانی از این ردیف بودجه داده می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر