سومین نمایشگاه حرکت و رویش در دانشگاه پیام نور شهرکرد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری سومین نمایشگاه جشنواره حرکت و رویش مرحله استانی  باحضور 11مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور استان در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد گشایش یافت .

دکتر  علیرضا آبرود معاون دانشگاه پیام نور استان در حاشیه افتتاح این جشنواره، اظهار کرد: جشنواره حرکت به منظور رقابت میان انجمن‌های علمی و دانشجویی و جشنواره رویش به منظور رقابت میان کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار شد. ایشان با اشاره به اینکه در نمایشگاه حرکت ورویش 11 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور استان حضور دارند، گفت: این نمایشگاه در 13 غرفه شامل اختراعات و ابتکارات، نشریات علمی، کارگاه‌های آموزشی، ایده‌های برتر و دانشگاهی برپا شده است.

دکتر آبرود شناسایی استعدادهای دانشجویی را از مهم‌ترین دلایل برگزاری این جشنواره دانست و گفت: اردیبهشت ماه امسال 14 اثر از انجمن‌های علمی و فرهنگی دانشگاه های پیام نور استان به دبیرخانه این جشنواره فرستاده شد که از این تعداد 9 اثر مقام برتر را کسب کردند. ایشان با اشاره به رتبه ها و جایگاه فرهنگی دانشگاه در سال گذشته و کسب رتبه اول مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور استان در کشور افزود: دانشگاه پیام نور استان در زمینه پژوهش ،خلاقیت  و ابتکارات در سال 94 توانست 11 مقام برتر کشوری داشته باشد. امسال نیز با کسب 9 مقام برتر در حوزه فرهنگی توانست جایگاه اول را در میان دانشگاه های پیام نور کشور کسب نماید. همچنین در هفته گذشته تنها دانشگاه پیام نور استان ما در کشور توانست مقام برتر کانون و انجمن های علمی در رقابت با سایر دانشگاه ها در سطح ملی را اخذ نماید.

در پایان معاون دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان در زمینه چاپ مقالات و جایگاه علمی دانشگاه دارای رتبه خوب می باشد اظهار نمود : با توجه به آمارهای اعلام شده از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور دانشگاه پیام نور استان با قبولی بیش از 650 نفر فارغ التحصیل دانشگاه پیام نوراستان در مقطع کارشناسی ارشد با توجه به آمار دانشجویی در جایگاه چهارم در میان دانشگاه های پیام نور کشور قرارگیرد.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر