نبود همدلی و هم زبانی ، آفتی که غدیر را منحرف کرد.

    به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری ، دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه  با بیان موفقیت هاو کسب رتبه های برتر در عرصه فرهنگی و جشنواره های حرکت و رویش دانشگاه در سطح کشور گفت : برگزاری جلسات منظم و با کیفت فرهنگی و نهادینه بودن ارزش ها و هنجارهای اجتماعی میان اعضای شورای فرهنگی گام مؤثری در موفقیت دانشگاه در این حوزه داشته است. ایشان با اشاره به دوری از رذایل اخلاقی و تلاش کارکنان در به دست آوردن ارزشها و فضایل اخلاقی افزود : داشتن ایمان ، نوع دوستی، وجدان کاری و صداقت عوامل موفقیت کارکنان در مجموعه می شود.

    سپس حجت الاسلام دکتر صفی نماینده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دانشگاه پیام نور ضمن تبریک عید امامت و ولایت  بیان نمود : نبود همدلی و هم زبانی در میان کارکنان باعث عدم انسجام می گردد. و آفتی است که اگر در جامعه ای باشد مانع رشد و پیشرفت می شودو این همان مشکلی است که باعث انحراف غدیر تا به امروز گردیده است.ایشان با اشاره به نیاز همیشگی به موعضه و نصایح علما خاطر نشان کرد: دعوت از اساتید اخلاق و سخنرانی ایشان در میان کارکنان و دانشجویان در هر زمان نیاز می باشد و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.

   در ادامه جلسه شورای فرهنگی با پیگیری مصوبات جلسه قبلی و طرح برنامه های پیش رو در خصوص برپایی نمایشگاه جشنواره حرکت و رویش در مهر ماه سال جاری در استان و برگزاری مراسم دهه  اول محرم و صفر برنامه های پیشنهادی مطرح و مصوبات در این خصوص صورت گرفت.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر