دیدار سرپرست دانشگاه پیام نور استان با امام جمعه شهرستان لردگان

      به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال وبختیاری سرپرست دانشگاه پیام نور استان به همراه معاون ، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و سرپرست دانشگاه پیام نور لردگان با امام جمعه این شهرستان دیدار نموند.

    دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان در این دیدار به ارائه گزارش در خصوص عملکرد این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه شهرستان لردگان ایراد سخن نمود.

    سرپرست دانشگاه پیام نور استان بیان فرمود : دانشگاه پیام نور در این شهرستان با جمعیت دانشجویی بالغ بر 1600 نفر و دارای ده رشته فعال در این شهرستان می باشد. این شهرستان با جمعیت قریب به 240 هزار نفر دارای قابلیت وپتانسیل خوب و بالایی با توجه به موقعیت جغرافیایی در جهت رشد و توسعه دانشگاه دارد.

    دکتر حسینعلی قجری افزود : محمد محمودی سرپرست قبلی دانشگاه پیام نور لردگان به دلیل ثبت نام به عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی چند ماه گذشته ازمقام خود استعفا داده بود و در طی این مدت با پیگیریهای به عمل آمده و رایزنی با سازمان مرکزی دانشگاه دکتر مجید میر احمدی به عنوان سرپرست دانشگاه معرفی شد.

    حجت الاسلام والمسلمین انصاری  امام جمعه شهرستان لردگان ضمن تقدیر وتشکر از پیگیری مسئولین استانی در خصوص انتصاب سرپرست دانشگاه فرمود : دانش در میان دانشجویان وفارغ التحصیلان باید پیامد داشته باشد و صرفاً دانش اندوزی نباشد. فارغ التحصیلان باید به سمت انجام کارهای پژوهشی ، خلاقیت و اختراعات گام بردارند.

   امام جمعه لردگان افزود : دانشگاه باید با تعامل با سایر بخشهای دولتی به نتیجه مطلوب و مورد انتظار جامعه برسد . ایشان تصریح کرد : دانشجویان باید با حمایت و درایت مسئولین دانشگاه در راه درست تربیت شوند تافارغ التحصیلان خوب و فعال به جامعه عرضه نمایند.

ایشان در ادامه بیان داشت : دانشگاه نیاز به یک مدیر دلسوز وفعال دارد که اکنون با این انتصاب و ارتباط ایشان با مسئولین شهرستان می تواند گام مؤثری در توسعه دانشگاه داشته باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر