برگزاری کارگاه نحوه ثبت اختراع در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

کارگاه ثبت اختراع با حضور اعضای هیئت های علمی ، و انجمن های علمی دانشجویی رشته های فنی مهندسی در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشگاه پیام نور در این کارگاه یک روزه ، ابتدا دکتر داوود مهدوی سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد ضمن تسلیت ایام  دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و خیر مقدم خدمت حاضرین ، به بیان  ویژگی ها و اهمیت کار آفرینی پرداخت و اظهار کرد : کار آفرین کسی است که با خلاقیت خودش بتواند دست به نو آوری و ابتکار بزند .

وی بیان کرد : یک فرد کار آفرین در واقع تحول آفرین است چرا که کار آفرینی از موضوعات اساسی و مهم در کشور می باشد. دکتر مهدوی برگزاری کارگاه های کارآفرینی و ثبت اختراعات را مهم بر شمرد و گفت : با مشارکت بیشتر می توان به توان علمی ،  اختراعات و نور آوری کمک شایانی کرد.

در ادامه مهندس میرزاخانی عضو هیئت علمی رشته  مکانیک و مدرس  این کارگاه  ، هدف از برگزاری کارگاه ثبت اختراع را آشنایی با کلیات و اهمیت مالکیت فکری عنوان نمودند و از آن به عنوان یکی از دارایی های فردی یادکردند. همچنین در این کارگاه شرکت کنندگان با تقسیمات مالکیت های فکری، اهمیت، قوانین و مصادیق حاکم بر آن و تفاوت میان زیرمجموعه ها و نکات کلیدی در این زمینه آشنا شدند.

لازم به ذکر است :  در کارگاه آموزشی ثبت اختراع به سوالات حاضران پاسخ داده شد و مدرس کارگاه با ذکر مصادیقی جزئیات لازم را تشریح کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر