دکتر حسینعلی قجری در مصاحبه زنده رادیویی با رادیو استان به موفقیت های دانشگاه پیام نوراستان اشاره نمود.

       به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری، دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان در این مصاحبه زنده رادیویی ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و کارکنان صدا و سیمای استان در خصوص اختصاص وقت مصاحبه به این دانشگاه بیان نمود : دانشگاه پیام نور بزرگترین و گسترده ترین مجموعه آموزش عالی با 11 مرکز و واحدو با بیش از 14000 دانشجو در سطح استان می باشد . ایشان در ادامه تصریح کرد : در سال گذشته و سال جاری به لطف خدا و تلاش کارکنان استان دانشگاه پیام نور یکی از بهترین دانشگاه های استانی در سطح کشور بود. و افتخارات زیادی داشته که به مجموعه دانشگاهی تبریک و از زحمات همکاران تشکر می کنم .

    دکتر قجری در ادامه افزود : در سال گذشته مجموعه دانشگاه توانست تعداد 120 لوح تقدیر و مقام برتر کشوری کسب نماید . همچنین کسب مقام برتر در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در راستای منویات مقام معظم رهبری در استان و همچنین کسب 4 مقام کشوری در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت در بخش کتب و پژوهشی داشت. وی در ادامه اظهار نمود : دانشگاه پیام نور استان در جشنواره حرکت و رویش توانست بیش از 60 درصد موفقیت های کشوری را به خود اختصاص دهد.

    در پایان دکتر قجری با اشاره به سایر موفقیت های دانشگاه پیام نور استان و کسب مقام برتر عملکرد حوزه فرهنگی استان در سه سال متوالی و همچنین  کسب رنبه در نشریات دانشجویی ، کسب مقام چهارم در سازه های ماکارونی ، کسب رتبه پنجم در حوزه آموزش و فناوری و کسب رتبه نهم در حوزه ورزشی و تربیت بدنی در سطح کشور و در میان دانشگاه های پیام نور کشور اشاره نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر