دانشجوی مرکز شهرکرد عنوان قهرمانی مسابقات اسلم دانگ دانشجویان آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری ، تیم بسکتبال سه نفره دانشگاه پیام نور با شکست تیم ماکائو به مقام قهرمانی آسیا رسید و جواز حضور در مسابقات جهانی دانشجویان را به دست آورد.
 دکتر قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری طی پیامی کسب عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال سه نفره دانشجویان آسیا و همچنین کسب مقام قهرمانی اسلم دانگ توسط ابراهیم بیگی هرچگانی ، دانشجوی رشته تربیت بدنی مرکز شهرکرد و راه یابی این تیم به مسابقات جهانی دانشجویان را به جامعه دانشگاهیان ، خانواده بزرگ پیام نور ، اعضای تیم ودانشجوی این استان تبریک گفت.

گفتنی است : تیم بسکتبال ۳*۳ دانشگاه پیام نور که به نمایندگی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در دومین دوره رقابتهای قهرمانی دانشجویان آسیا در ماکائو چین شرکت کرده بود پس از راه یابی به فینال این مسابقات با شکست تیم ماکائو ضمن کسب مقام قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابتهای جهانی دانشجویان که آذر ماه سال جاری در کشور چین برگزار می شود را به دست آورد.

 تیم ایران با ترکیب پیام کیانی ، سینا هادی زاده ، ابراهیم بیگی هرچگانی ، علی اله وردی و مجید جلیلی به عنوان سرمربی و دکتر عبدالمهدی نصیرزاده و محمدعظیم نژاد به عنوان کادر سرپرستی در این رقابتها شرکت کرده بودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر