آئین بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری ، آئین بزرگداشت سوم خرداد با حضور دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه ، حجت الاسلام والمسلمین خلیلیان مسؤل نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور، سرهنگ صالحی مشاور استاندار در امور ایثارگران ، آقای نجفی مدیر کل بنیاد شهید استان ، جمعی ازایثارگران ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان در سالن شهید آوینی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم دکتر آبرود ضمن خیر مقدم وخوشامد گویی ، حضور پر شور و پربرکت در انتخابات را نقطه عطفی در توسعه سیاسی و مشارکت مردم شریف ایران دانست که سبب رضایت و خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی گردید.

ایشان با تبریک سوم خرداد  سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت :  سوم خرداد روز عطف ایام دفاع مقدس در خود باوری نیرو های انسانی و نظامی ست که پاسخی بود در برابر دشمنان و این امنیت و آرامش امروزما حاصل رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و ایثار گران است.

وی بیان کرد : امیدواریم جامعه دانشگاهی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس در لباس علم و دانش بتواند در پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار ، شهادت و توسعه علمی کشور مفید باشد.

در ادامه سرهنگ صالحی با گرامی داشت این روز افزود : در این دوران تمامی قدرت ها به کمک صدام متجاوز ، تمامیت ارزی کشور را مورد حمله قرار داده بودند که نظام اسلامی با همت ایثار گران در برابر آن ایستادگی کرده و حقانیت خود را به اثبات رساندند.

وی با اشاره به نقش آفرینی ایثار گران  در دوران بعد از دفاع مقدس گفت : آموزه های دینی ، اعتقادات  و باورها سبب پیروزی در جنگ 8 ساله شد.

در پایان  این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از ایثار گران تجلیل به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر