برگزاری جلسه شوارای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری

شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان با حضور دکتر علیرضا آبرود ریاست دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با حضور دکتر علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان ، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سایر اعضای این شورا ء در ستاد دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

در این جلسه دکتر آبرود ضمن تبریک گرامیداشت هفته امامت و ولایت و تبریک عید سعید غدیر خم بر شناخت دقیق و با بصیرت ایام غدیر تأکید کرد و گفت : غدیر همگرایی، اتحاد و نمادی از وحدت می باشد که جمع کثیری از مسمانان یک صدا دعوت پیامبر (ص) را لبیک گفتند و واقعه غدیر تنها به زمان خاصی منحصر نمی شود بلکه پیام آن برای همیشه زنده و جاوید است.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسات شورای فرهنگی دانشگاه ، به افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان در جشنواره های مختلف اشاره کرد و گفت : کیفیت بالای فرهنگی دانشجویان در استان و مقام های دست آمده در سطح کشور افتخار بزرگی برای دانشگاه است که این موفقیت ها از تصمیم گیری های مؤثر شورای فرهنگی نیز حاصل شده است.

وی به برپایی مرتب این جلسات تأکید کرد و افزود : استفاده از ظرفیت دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه و بسیج دانشجویی در مسائل مهم فرهنگی میتواند تاثیر بسزایی بر توسعه فرهنگی دانشگاه داشته باشد.

سپس حجت الاالسلام و المسلمین رئیسی مسؤل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های مسؤلین دانشگاه پیام نور استان بر اجرای برنامه های فرهنگی  در طول سال اظهار کرد : با تصمیمات مؤثر و اثر گذار در سطح دانشگاه می توان نقاط تعیین کننده و مؤثر مسائل فرهنگی به معنی عام را شناخت و با تدبیر و اندیشه و فرهنگ دینی و عمومی  می توان  زیر بنای بسیاری از مسائل و آسیب ها را رقم زد.

حجت الاالسلام و المسلمین رئیسی به افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در عرصه های مختلف فرهنگی اشاره کرد و گفت : باعث افتخار است که دانشگاه پیام نور استان دارای موفقیت های برتر و ارزنده است و یقینا برای رشد و اعتلای فرهنگی  دانشگاه باید راهبردها و خط مشی ها ؛ تشکیل اتاق های فکر ، ایجاد تشکل های سیاسی ، تربیت نیروهای فرهنگی ، اولویت دادن به برنامه های فرهنگی را در دستور کار  شورای فرهنگی  دانشگاه قرار داد.

لازم به ذکر است در این جلسه موضوع برگزاری جشنواره قرآن و عترت  ، اردوی راهیان نور ، صدور مجوز تشکل های اسلامی ، ستاد استقبال از دانشجویان جدید الورود مورد برسی قرار گرفت و در خصوص هریک از موضوعات اعضای شورای فرهنگی به بحث و تبادل نظر پرداختند.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر