برگزاری جلسه کمیته نظارت و ارزیابی استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری ، جلسه کمیته نظارت و ارزیابی در محل ستاد دانشگاه پیام نور استان با حضور اعضای کمیته تشکیل گردید.

دکتر علیرضا آبرود معاون دانشگاه پیام نور استان ضمن عرض سلام و تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) بیان نمود: در ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته نظارت استان و ارائه گزارشات بازدید اعضاء کمیته نظارت از مراکز و واحدهای استان ، نقاط مثبت و در بعضی موارد ضعف وجود دارد که با برنامه ریزی و پیگیری مدیران محترم قابل حل می باشد . ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن شروع سال تحصیلی 96-95 و انجام برنامه ریزی در خصوص ثبت نام دانشجویان همچنین در ماه آینده برنامه های شامل شروع  امتحانات تابستان ، برنامه ضیافت اساتید و کارکنان و برنامه ریزی و ساماندهی جذب اساتید مدعو را خواهیم داشت . که نیازمند هم اندیشی و برنامه ریزی می باشد .

سپس در ادامه هر کدام از اعضای کمیته نظارت و ارزیابی استان به ارائه گزارش بازدید خود از مراکز و واحدها  و به بیان نقاط قوت و ضعف حوزه های مختلف مراکز وواحدها پرداختند. و پس از بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارها جهت بهتر انجام گرفتن امور مقرر گردید ضمن ابلاغ نقاط ضعف به مراکز و واحدها همچنان نظارت و سرکشی در جهت انجام بهتر امور ادامه داشته باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر