پیام سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و سالروز 15 خرداد

دکتر آبرود در پیامی رحلت حضرت امام خمینی و سالروز 15 خرداد را تسلیت گفت .

در پیام دکتر آبرود آمده است :

در آستانه14 خرداد  سالروز ارتحال آن پیر سفر کرده خمینی کبیر (ره) و 15 خرداد سالروز برپایی قیامی خونین که انقلاب شکوهمند اسلامی امروز را بنا نهاد ، هستیم . این دو مناسبت فرصت بسیار مناسبی است که به خود برگردیم ، به خویشتن خویش باز گردیم و بدانیم اگر امروز عزت و عظمت و آرامش و امنیت داریم به پاس قیام آن امام راحل و بزرگ مرد قرن حاضر و نیز دلیر مردانی هستیم که آن چه داشتند در طبق اخلاص نهادند تا اسلام و ایران سربلند بماند.

 دوران حیات مبارک امام خمینی (ره) ، الگو و نمونه حیات جامعه ی انقلابی ماست و خطوط اصلی انقلاب ، همان است که امام ترسیم فرموده است. دشمنان کوردل که گمان کردند با فقدان امام خمینی ، دوران جدید با مشخصاتی متمایز از دوران امام خمینی (قدس سره) آغاز شده است ، سخت در اشتباهند.

امام خمینی ، یک حقیقت همیشه زنده است ، نام او پرچم این انقلاب ، و راه او راه این انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است. امت امام و شاگردان او که از سرچشمه ی فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت کرامت اسلامی و انسانی خود را در آن جسته اند ، اکنون شاهد آنند که ملت های دیگر ، حتی ملت های غیر مسلمان، نسخه ی تعالیم انقلابی آن قائد عظیم را مایه ی نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته اند.

امروز به برکت نهضت آن یگانه ی دوران ، مسلمانان در همه جا بیدار شده و کاخ امپراتوریهای سلطه ی ظالمانه ، رو به ویرانی نهاده است . ملتها ارزش قیام ملی را دریافته و غلبه ی خون برشمشیر را تجربه می کنند و همه و در همه جا ، چشم به ملت مقاوم و نستوه ایران دوخته اند.

اینجانب بر خود لازم می دانم سالگرد پانزدهم خرداد و رحلت امام خمینی (ره) را به همه مردم شریف استان و دانشگاهیان عزیز تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای طول عمر همه خدمتگزاران به این میهن و مردم ، بخصوص مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر