برگزاری جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی

 

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه پیام نور استان جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی د ر روز دوشنبه  مورخ 23/1/95در محل دفتر ریاست تشکیل گردید.

  در ابتدا دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای کمیته وتشکر از حضور ایشان در جلسه بیان نمود : در کشورهایی که دولت دارای قدرت اصلی جامعه می باشد و بدنه اجتماعی جامعه به دلیل عدم توانایی و ضعیف بودن نتواند احقاق حق نماید این امر بر عهده دولت می باشد که در راستای احقاق حقوق شهروندان گام بردارد . این موضوع از  وزارت کشور شروع وبه معاونت اجتماعی استانداری ابلاغ و در ادارات و نهادهای  استان اجرا میگردد . ایشان در ادامه اظهار نمود : این وظیفه نهاد دولتی است که در جهت احقاق حقوق شهروندان و ارباب رجوع اقدام نماید و با تلاش و کوشش همدیگر در جهت رسیدن به اهداف قدم برداریم که در گام اول رضای خدا و در گام دوم رضایت دانشجو را به همراه دارد.

در ادامه هر کدام از اعضاء در خصوص موارد مطرح شده در زمینه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی به بحث و تبادل نظر پرداختند که در پایان موارد مصوب شده در جلسه به هر کدام از اعضاء ابلاغ گردید تا در دستور کار قرار گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر