از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه پیام نور استان تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به رسالت امر خبرنگاری اظهار کرد : خبرنگاران همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و اهمیت اصحاب رسانه و تأثیر مثبت خبرنگاران در جامعه امری ضروری است.

وی بیان کرد : امروزه در عصر ارتباطات نقش خبرنگاری ازهر جبهه نظامی و حتی فناوری اطلاعات بیشتر است ، چرا که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست .

دکتر آبرود تصریح کرد : در دنیای امروز ، خبرنگاران نقش بسیار مهم و تعیین‌ کننده ‌ای به عنوان رابط بین سازمانها ، مسئولین ومردم در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری، ایفا می‌کنند.

ایشان اصلی ترین رسالت دانشگاه را انعکاس رویدادها و اخبار از طریق رسانه های جمعی وآکاهی دادن به مردم دانست و گفت : تمام تحولات دنیا بر مبنای خبر و خبرنگاری بنا نهاده شده است و یکی از مهم ترین مسائل مهم در جهان آگاه سازی مردم به طور شفاف و صادقانه است.

در ادامه دکتر آبرود به ارائه گزارش دانشگاه پرداخت و گفت : کیقیت گرایی و آموزش دانشجویان کارآفرین از سیاست های وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در سالهای اخیر می باشد ودر این راستا برگزاری دوره های کارآفرینی ، اردوهای علمی ، ارتباط با صنعت و برپایی مسابقات اختراعات دانشجویی آغاز شده است.
وی دانشگاه پیام نور را بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خواند و برخورداری از جمعیت 95 درصدی دانشجویان بومی، برگزاری دوره های دانشجو محور، امکان سریع نقل و انتقال دانشجویان به دیگر مراکز و پذیرش دانشجو بدون کنکور را از مزایای این دانشگاه برشمرد.

در پایان این مراسم خبرنگاران به بیان دید گاه ها و نظرات در حوزه خبری و رسانه پرداختند و در پایان با اهدای هدایا و لوح تقدیر از خبرنگاران واصحاب رسانه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر