جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضاء برگزار گردید

                                                                                      

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان جلسه شورای فرهنگی ، با حضور اعضاء ی این شورا ، ریاست محترم دانشگاه  استان و مسؤل دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسینعلی قجری ریاست دانشگاه پیام نور استان ضمن تشکر از برگزاری فعالیت های خوب فرهنگی دانشگاه پیام نور ، استمرار و پیشرفت در برگزاری این فعالیت ها را در سال پیش رو خواستار شد . وی با ذکر این مسله که یکی از مهم ترین ارزش ها و هدف های موجود در جوامع بحث فضایل و رذایل است ، خاطر نشان کرد که ما باید تلاش کنیم تا دانشجویان ، مشتاق به بدست آوردن فضایل اخلاقی شوند و از طریق کار فرهنگی به این مهم دست پیدا کنند. ایشان مدیران ستاد را مؤظف کردند برای سال آینده5 مورد از  برنامه های عملی و کاربردی خود را مشخص ودر راستای تحقق آنها تلاش کنند. وی تصریح کرد که : کار فرهنگی با ایده ها و اندیشه ها ارتباط دارد و ( همایش ها ، نشریات و .....) ابزار هستند و نباید ابزار ها جایگزین اهداف شود و مارا از مسیر اصلی دور نماید.

در پایان جلسه مدیر فرهنگی استان گزارشی از عملکرد امور فرهنگی در سال 95 ارئه داد و در این جلسه مصوباتی به تصویب شورای فرهنگی استان رسید.                                                                                                                                            

                             

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر