نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی : باید عنان اختیار و راهبری سیاست کلان کشوری در اختیار دانشگاه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال وبختیاری نشست صمیمی میان اعضای علمی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد با نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور سرپرست ، معاون ، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ، مدیران و کارکنان ستاد استان و مرکز در مرکز شهرکرد برگزار گردید.

دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان ضمن عرض سلام و تقدیر و تشکر از حضور دکتر نوریان نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بیان نمود : دانشگاه پیام نور استان در سال گذشته با تیم کاری خوب و با تعامل و بدون حاشیه در حوزه های مختلف موفق به کسب رتبه های برتر در سطح کشوربود . ایشان در ادامه افزود : دانشگاه پیام نور استان به عنوان بزرگترین و گسترده ترین دانشگاه در سطح استان دارای مسائل و دغدغه هایی از جمله کمبود فضای آموزشی در سطح مرکز شهرکرد و مشکل تبدیل وضعیت اعضای علمی وکارکنان استان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر صفی نمایند دفتر مقام رهبری در دانشگاه اظهار نمود : تیم مدیریتی دانشگاه پیام نوراستان بسیار خوب می باشد و وقت خود را صرف پیگیری امور جاری ستاد دانشگاه و دانشگاه های پیام نور استان می نماید . ایشان در ادامه تصریح کرد : دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد تنها دانشگاهی در سطح استان هست که فاقد مسجد می باشد که همین موضوع نیازمند کمک و پیگیری مسئولین استان را دارد.

دکتر نوریان نماینده مردم شهرستان های شهرکرد ، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از حضور مردم در روز 7 اسفند 94 در پای صندوق های رأی بیان نمود : دانشگاه نقش کلیدی در جامعه دارد و باید عنان اختیار و راهبری سیاست کلان کشوری در اختیار دانشگاه قرار گیرد.  ایشان در ادامه افزود : مسئولین با عشق و علاقه جهت خدمت به مردم مسئولیت می پذیرند. و بنده به عنوان یک عضو علمی تلاش خواهم نمود که مشکلات اعضای محترم علمی دانشگاه مرتفع گردد. همچنین وی تصریح کرد : درسطح کشور آموزش عالی نیازبه ساماندهی دارد و مهمترین دغدغه مسئولین کشور رفع مشکلات مردم می باشد.

در ادامه اعضای علمی ، مسئولین ستاد استان و مرکز شهرکرد به بیان مشکلات دانشگاه و کارکنان پرداختند.   

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر