برگزاری جشن انقلاب در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم جشن انقلاب  با حضور سرپرست ، معاونت ، نماینده  محترم مردم شهرکرد ، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ، مسؤل نهاد نمایندگی  معظم رهبری در دانشگاه های استان ، اساتید و دانشجویان در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد بر گزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در این مراسم دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان  ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی وخیر مقدم خدمت حاضرین  مختصر گزارشی در حوزه های مختلف دانشگاه پیام نور استان ارائه دادند.  

در ادامه دکتر اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن وسامان  در مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمان و سخنران جلسه  ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد : انقلاب شکوهمند اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود که آرمان های والای انقلاب اسلامی تجلی آن در افکار و اندیشه امام خمینی (ره) بود و مهم ترین آنها آرمان فرهنگی بود.

ایشان با بیان اینکه امروزه دانشگاه ها مهم ترین خط مبارزه هستند افزود : دانشگاه ها و دانشجویان وظیفه صیانت از اصل و جوهره نظام اسلامی را برعهده خواهند داشت و اساتید دانشگاه فرماندهان این جنگ نرم هستند .

دکتر نوریان اظهار کرد:  دانشگاه پیام نور خدمات شایسته ای به کشور ارائه داده و انتظار میرود این دانشگاه در راستای اهداف خود بتواند در تولید علم بالنده تر و قوی تر از گذشته و آمیخته با عرصه های صنعتی در کشور پیش برود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر صفی مسؤل نهاد نمایندگی  مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان به ایراد سخنانی پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران فرآیند تکامل رسالت  انبیاء الهی است که تلاش کردند معیار حق را در جامعه تثبیت کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نتیجه تلاش ها و از خودگذشتگی غیور مردمانی است که برای پیروزی آن از هیچ کوششی فروگذار نکردند گفت : سه عامل ایدئولوژی مبتنی بر آموزه های دینی ، رهبری و عامه مردم سبب بوجود آمدن انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران شدند.

گفتنی است  مسابقات سرگرمی ، نماهنگ ویژه ، و اجرای موسیقی از برنامه های جشن فجر انقلاب اسلامی بودو در پایان با اهدای لوح سپاس از دست اندر کاران برنامه تقدیر شد.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر