نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان پیام نور گشایش یافت.

نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد در استقبال از دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد گشایش یافت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری، دکترحسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نور استان در آیین افتتاح دستاوردهای دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، گفت: در این نمایشگاه تعداد 11 غرفه‌ در قالب دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشجویان، انجمن های علمی، کانون ها، بسیج برادران وخواهران و استعداد جوان برتر حضور دارند. ایشان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با هدف ایجاد یک محیط مناسب در بدو ورود دانشجویان به دانشگاه برگزار شده است، افزود: این غرفه ها در راستای آشنایی و ترغیب دانشجویان جدیدالورود به منظور شرکت در فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی دانشگاه است.


رئیس دانشگاه پیام‌نور افزود: دانشگاه پیام نور، سال جاری در جشنواره حرکت با کسب 9 رتبه اول کشوری توسط انجمن های علمی،دانشجویی در بین دانشگاه های پیام نورکشور توانست مقام اول را کسب نماید. وی تصریح کرد: تعداد دانشجویان پذیرفته شده جدید‌الورود دانشگاه پیام نور استان 2745 نفر هستند که ثبت نام اینترنتی این دانشجویان از هفت مهرماه آغاز و ثبت‌نام حضوری از 10مهر تا 15مهر ماه می باشد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر