برگزاری جلسه رؤسای مراکز و واحدها و مدیران استان در خصوص تبلیغات پذیرش دانشجو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان چهار محال و بختیاری ، دکتر حسینعلی قجری سرپرست دانشگاه پیام نوراستان ضمن عرض سلام و خیر مقدم به مدعوین محترم بیان نمود: در هفته دولت پس از پیگیریهای صورت گرفته دو افتتاحیه در سطح دانشگاه های پیام نور استان در مراکز بروجن و فارسان خواهیم داشت . و با توجه در پیش رو بودن هفته دولت دانشگاه باید به ارائه عملکرد خوب و مثبت دانشگاه در جامعه بپردازد . ایشان خاطر نشان کرد : با توجه به پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری و بدون کنکور دانشگاه باید با تشکیل ستاد تبلیغات و جذب دانشجو از این فرصت به نحو مطلوب در پذیرش حد اکثری دانشجو استفاده نماید.

دکتر قجری در ادامه افزود : در مراکز و واحدهای استان با ایجاد فضایی مناسب در محیط ورودی دانشگاه و برخورد مناسب کارمندان با دانشجویان می تواند در پذیرش وماندگاری دانشجو در دانشگاه مؤثر باشد. همچنین ایشان تصریح کرد : دانشگاه با ارائه مزایای تحصیل در مراکزو واحدهای پیام نور و انجام تبلیغات به نحو احسن در سطح استان باید از این فرصت به نحو احسن بهره ببرد.

در ادامه پس از بحث و گفتگو مقرر گردید : تبلیغات دانشگاه از طریق صدا و سیمای استان ، نصب بنر و تراکت در سطح استان ، ارسال پیامک سراسری و برگزاری جلسات در سطح استانداری و وفرمانداری و ادارات جهت تبلیغ پذیرش دانشجو صورت گیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر