نشست صمیمی ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان با مدیران و کارکنان ستاد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، در این نشست صمیمی دکتر حسینعلی قجری ریاست پیام نور استان در ابتدای سخنان خود، ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سعادت و کامیابی برای کلیه کارکنان و مدیران بیان کرد : جا دارد ا زحمات یک ساله ی پرسنل ستاد که واقعا در جهت رشد و اعتلای آموزش و پیشبرد اهداف دانشگاه تلاش نموده و گام های مؤثری برداشته اند نهایت تشکر و قدردانی خود را اعلام نمایم. ایشان در خصوص عملکرد یکساله دانشگاه بیان نمود: علی رغم تنگناهای که وجود داشت ، مجموعه ی ما کمترین مشکلات را داشته و در زمینه های فرهنگی ،آموزشی و ....  همچون سال های گذشته جزءاستان های برتر بوده ایم .وی بیان کرد  کاری که با دلسوزی، همدلی ودر فضای صمیمی باشد زودتر به ثمر خواهد رسید ، کار باید برای رضای خدا ، رضای خلق خدا و به همراه قانون مداری باشد واگر  دانشجویان به عنوان آینده سازان این جامعه  باشند خداوند هم راضی است.

دکتر قجری بیان کرد : جهت پیشبرد اهداف دانشگاه در گام اول همبستگی و انسجام لازم است و حرکت کردن در مدار ارزش ها و هنجارها سبب می شود که هیچگونه اختلافی در مجموعه بوجود نیاید،  وی در ادامه به تحول عظیم دانشگاه در سال آینده اشاره کرد و گفت :در زمینه های عمرانی ، آزمایشگاهی ، محوطه ها و .... منابع خوبی را جذب کرده ایم ، همچنین به ساخت مسجد واحد شهرکرد توسط خیرین اشاره کرد و گفت این مشارکت خیرین مثال زدنی است.

در پایان این نشست هریک از کارکنان و مدیران با تبریک سال جدید ،انتقادات ، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در زمینه های مختلف و در جهت استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشگاه بیان نمودند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر